Sugestii si reclamatii medici/asistenti

Print Email This Post 24,680 vizualizari
20 Aprilie 2010, Categorie: Sugestii si Reclamatii

Va rugam sa ne transmiteti sugestiile si reclamatiile dumneavoastra referitoare la personalul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta. Mesajele dumneavoastra vor fi publicate pe site in cadrul acestei pagini.

141 comentarii

  • irimia florentina pe 26 Octombrie 2016 at 4:44 pm

    Duminica seara am ajuns cu salvarea la urgenta cu dureri mari si ferbinteli in zona ovarelor,in sectia de interne am fost consultata cu multa atentie,dar apoi am fost trimisa la sectia de genecologie la etj 9 ,acolo doamna doctor a fost destul de deranjata la ora 3 dimineata.Mi-a pus o multime de intrebari cu….de ce am venit la urgenta ca nu are nici o legatura ca am niste simple dureri ,ca nu sangerez si nu este de urgenta.Am fost consultata intr-un final si mi s-a spus ca am o infectie cam urîțica si sa merg la un particular să-mi fac o lama ,apoi am fost consultata si ecograf vaginal care am avut niste dureri groaznice care gemeam de durere,care la final mia spus ca nu am nimic ca doar o infectie urinara de aceea am dureri.Am coborît jos la cabinetul genecologic care acolo doamna doctor mi-a ținut o teorie de jumatate de ora cu observatie sa nu mai vin la urgența cu simtomele astea ca nu am nimic decat o infecție urinara și sa-mi fac o urocultura.La plecare cînd m-a preluat doictora de la inerne a fost foarte suparata de rezultatul negativ din partea genecologiei cu intrebarea daca aveam o infectie urinara trebuia sa apara la analize (leucocite).Luni seara a trebuit sa merg la un doctor particular genecologic,acolo in urma consultului la o proba luata a fost luata cu sînge din cauza ca uterul este foarte inflamat din cauza unei infectii foarte urate.Deci intrebarea este cand trebuie sa ajungem la urgenta? Doar cand suntem in ultima faza? Daca nu avem bani si nu ne permitem sa mergem la un particular ce putem face daca la urgenta doctorul in loc sa te trateze cu atentie ,ati ține morală o jumatate de ora ca si cum ai facut ceva rău.Deci va rog chiar vreau un raspuns pentru ca sincer nu stiu daca mai pot sa am incredere

    • Admin pe 13 Decembrie 2016 at 12:04 pm

      Buna ziua,

      La mailul dvs., in urma analizarii cazului, a fisei UPU si a notelor de relatii ale Dr.Izvoranu Silvia medic specialist ginecologie si a S.L.Dr. Tudoran Rodica medic sef Serviciul Unitatea de Primire Urgente, rezulta ca pacienta a fost corect consultata clinic si explorata paraclinic.
      In final medicii de garda au ajuns la concluzia ca pacienta nu necesita internare in S.C.J.U. Constanta si au eliberat reteta si recomandari terapeutice conforme cu patologia constatata.

      Director medical,
      Dr. Avram Mihnea

  • Alina pe 8 Aprilie 2016 at 1:14 pm

    O schimbare totala în spital!Bravo!Toți Îți vorbesc civilizat se vede o schimbare totala!Sa rămâneți așa! Felicitări la toți!

  • Cretu Ana Daniela pe 29 Decembrie 2015 at 5:15 pm

    buna ziua,

    In primul rand tot respectul pentru medicii din urgenta si modul cum am fost tratata chioar si pentru o problema minora.
    In al doilea rand as dori sa fac o programare telefonica dar de cateva ore nu raspunde nimeni la receptie.
    In aceste zile nu se fac programari?oare nu ar fi trebuit sa fie asigurata o permanenta?

  • Adriana W pe 29 Decembrie 2015 at 11:19 am

    În general cei ce postează aici sunt nemulțumiți și au de reclamat multe.
    Eu am intrat aici sa-mi exprim mulțumirea față de serviciul urgente despre care auzisem și citisem doar comentarii negative pline de indignare. ( probabil cele mai multe pe bună dreptate) ..
    Eu aici fac referire doar la situația mea.
    Am ajuns ieri 28 decembrie la secția urgente în urma unei alergii severe cu simptome foarte urâte . Am fost tratată impecabil de doamna doctor Savu . Deși secția urgente era plină, nu a neglijat niciun pacient. În permanentă m-a supravegheat și a avut grijă ca totul să decurgă așa cum trebuie. Îi mulțumesc foarte mult pt grijă, profesionalism ,amabilitate, omenie .
    Oameni buni, va rog postați și atunci când sunteți mulțumiți , doctorii înainte de meserie sunt și ei oameni , au nevoie și de vorbe bune.

  • Anghel Mariana pe 18 Decembrie 2015 at 12:57 am

    Tatal meu, bolnav de cancer prostata, nedeplasabil, a avut nevoie de referat pentru comisie. M-am programat cu doua saptamani inainte pentru data de azi, 17.12.2015, la ora 12. M-am prezentat la aceasta ora (eu vin din Harsova)dar nu se terminasera consultatiile, am revenit la 12,30, am asteptat (asta nu m-a deranjat, decalarile orelor de programare sunt de inteles)iar cand doamna doctor Mazilu a iesit mi-a spus ca imi face referatul d-na asistenta, care, spre surprinderea mea, era tot un zambet. De obicei este artagoasa, rea, nepoliticoasa cu pacientii sau apartinatorii acestora. Mirarea mea a fost de scurta durata pentru ca imediat ce a disparut doamna doctor mi-a explicat pe un ton sec si rastit ca ii este foame si trebuie sa manance. Intelegeam acest lucru daca folosea un alt ton, un ,,imi cer scuze”, dar nici vorba. Dincolo de aceasta, eu lucrez la scoala si nu-mi iau pauze de masa in timpul programului. I-am explicat ca eu am venit pentru ca asa mi s-a facut programarea, ca vin de la aproape o suta de km dar s-a infuriat mai tare si a tipat la mine ca nu-mi da nici un referat, ca nu trebuia sa mi se faca programarea la ora aceasta. De trei ani iau referate, si de fiecare data numai la ora aceasta. Mi-a trantit usa si a aintrat inauntru. O asistenta tanara mi-a spus sa astept, ca pana la urma imi va da, ceea ce s-a intamplat, si chiar ii trecusera nervii, sau poate ca m-a vazut ca clocotesc de nervi si s-a controlat. Eu mi-am rezolvat problema, dar pentru numeroasele situatii in care am asistat la astfel de scene din partea asistentei dnei Mazilu (cred ca Popescu se numeste) nu pot sa las lucrurile asa. Am vazut acolo atatia oameni bolnavi, sarmani, lipsiti de aparare,cu care aceasta doamna s-a purtat execrabil incat nu pot sa tac. Am vrut sa merg la un ziar dar m-am gandit ca in spitalul acesta lucreaza si doctori ca urologul Osman, nefrologul Tuta Liliana, care dincolo ca sunt medici foarte buni stiu sa fie si oameni. E pacat sa patez numele spitalului pentru ce se intampla la sectia de oncologie. Sa va mai spun ca i-am adus la cunostinta ca vreau sa predau un flacon di Diphereline 13,5 si mi-a spus ca ii e indiferent ce fac cu el? Abia cand i-am atras atentia ca e foarte scump, ca poate altii au nevoie de el, a mormait un ,,Da, da.” (puteti sa verificati, l-am predat asistentei sefe ). Va rog mult sa luati masuri, nu pentru mine, ca eu stiu sa ma apar singura, pentru ceilalti, care nu stiu sa o faca, sau sunt prea bolnavi sa o mai poata face.

    • Dr. Dan Capatina pe 18 Decembrie 2015 at 11:55 am

      Buna ziua,

      Multumim pentru sesizare. Vom lua masuri.

      Dr. Dan Capatina

  • Popescu Ion pe 28 Octombrie 2015 at 9:50 am

    Buna ziua.
    Va informez ca in data de 27 octombrie 2015 medical ORL de la cabinetul 250 (Dr. Loghin Emilia) s-a prezentat la cabinet la ora 14 si 45 minute (intarziere de trei sferturi de ora). Asistenta de la acest cabinet a introdus pacientii la consultatie nu in ordinea programarilor ci dupa bunul sau plac si dupa criterii de ea stiute. Au intrat si pacienti fara programare. Va rog sa-mi spuneti daca acest mod de tratare a pacientilor este o invitatie catre cabinetele particulare. Daca da, spuneti atunci de ce platim asigurari de sanatate ? Cumva pentru bugetul propriu al asistentelor si medicilor cu comportamentul celor de mai sus ?
    Desfiintati spitalele de stat, sa stim pe ce picior dansam. Este o totala lipsa de respect fata de cei care va platesc salariile.

    • Dr. Dan Capatina pe 28 Octombrie 2015 at 11:52 am

      Buna ziua,
      Vom analiza reclamatia Dumneavoastra si vom lua masuri.

      Dr. Dan Capatina

  • Memedula Elvis pe 29 August 2015 at 2:18 am

    Buna ziua. Baietelui meu i s-au facut teste de sange, urina, urocultura si un ecograf in spital la sectia dr Tica Constantin in Iulie 2015. Dupa nenumarate si vizite si lungi asteptari, am primit rezultatele analizelor, mai putin raportul de la ecograf. Am luat legatura cu Dna assistenta sefa, care ne-a chemat din nou la spital pt a recupera acel raport de la ecograf. Bineinteles ca nu s-a putut, deoarece a trebuit sa ne intoarcem in strainatate, unde locuim de 12 ani. Am insistat si cu cateva sms uri telefonice pt a ni se trimite acest raport intr o adresa de email, mentionata in aceste sms uri. Este de necrezut ce se intampla. Nu avem pe nimeni care sa ne ajute sa primeasca personal acest raport. Ne puteti ajuta ?va rugam frumos! Va multumim din suflet. Numele copilului este Memedula Andrei Enis iar adresa de email este pucutica@yahoo.co.uk.

  • Naste Razvan Doru pe 30 Iulie 2015 at 1:40 pm

    Buna ziua,

    As dori sa aflu numarul de telefon al acestui doctor macelar care i-a nenorocit limba nepotelului meu la o sutura simpla.
    Dupa operatia a refuzat sa dea orice fel de explicatii cu vedere la interventia avuta pana cand sora mea (mama copilului) desi aceasta a insista cu 4 intrebari consecutive, abia dupa ce i-a pus 100 RON in halat a raspuns cu ce medicamente trebuie sa ia copilul si ce trebuie facut in viitorul apropiat.

    Am sa sesisez si “Direcția Națională Anticorupție” saptamana aceasta, e caz de malpraxis si caz de coruptie!

    • Naste Razvan Doru pe 30 Iulie 2015 at 1:40 pm

      Doctorul e Al-Zaitri!

      • Dr. Dan Capatina pe 30 Iulie 2015 at 3:34 pm

        Buna ziua,

        Reclamatiile privitoare la actul medical sunt de competenta colegiului medicilor. Este institutia care conform legii verifica si stabileste modul in care serviciul medical este prestat.

        Dr. Dan Capatina

    • Dr. Dan Capatina pe 30 Iulie 2015 at 3:35 pm

      Buna ziua,

      Reclamatiile privitoare la actul medical sunt de competenta colegiului medicilor. Este institutia care conform legii verifica si stabileste modul in care serviciul medical este prestat.

      Dr. Dan Capatina

  • ciortan maria pe 9 Iulie 2015 at 2:43 pm

    buna ziua! astazi am fost programata la comisia medicala pentru pensia pe caz de boala. Mi s-a cerut sa completez dosarul medical cu o scrisoare medicala de la neurologie, respectiv de la d-*na dr. Ilinca Mihaela. Am fost la dumneaei la Policlinica si timp de 2 ore am fost umilita si am fost bataia de joc a d-ne dr…nici nu a vrut sa auda , a zis ca nu am fosr la ea, cu toate ca am fost pe data de 14.05.2015, in scopul de a mi da respectiva scrisoare medicala, dar a uitat, nu a vrut sa verifice in calculator daca am fost sau nu, nu a vrut sa ma primeasca pentru ca a zis ca e ocupata, cu toate ca nu mai era niciun pacient pe hol, si in final mi a spus ca trebuie sa-mi fac programare daca vreau sa intru, abia saptamana viitoare, si sa nu mai plang pentru ca nu asa se comporta un om normal si o deranjeaza…nu aveam cum sa nu plang cand eram umilita, cu buna stiinta si cand ma astepta comisia pentru a verifica dosarul…pentru ca putinii banuti pe care care ii primesc, sa-i pot lua in continuare. Nu pot sa cred cum am fost tratata. Multumesc pentru intelegere si astept un raspuns.

    • Dr. Dan Capatina pe 9 Iulie 2015 at 5:13 pm

      Buna ziua. Ne cerem scuze pentru neplacerile avute. Vom declansa o ancheta administrativa.

      Dr. Dan Capatina

  • anamaria enache pe 10 Iunie 2015 at 11:26 pm

    Se poate si fara reclamatii?
    Am fost insotitoarea unei paciente care s-a prezentat in urgenta SCJU Constanta in dimineata unei zilei de joi – iunie orele 10. Cu multa rabdare am raspuns pacientilor si insotitorilor care erau in sala de asteptare de ce sunt inca calma la orele 23.00. Situatia s-a prelungit mult in noapte, spre orele 03.00 am primit raspunsuri referitoare la diagnostic, complicatii, in conditiile in care bolnavei mele i s-au recoltat probe de sange la intervalele de timp recomandate de dr.Toringeber(scuze pentru pocire nume)care a consultat-o imediat in urgenta fiind de garda, fara spaga si interventii(pentru consultatia copilului meu am asteptat la dumnealui doua saptamani). Pacienta mea a fost investigata si radiologic, echografic, ekg repetate, fara rugaminti si interventii. Cunostinta mea, femeie simpla, cu venituri mici si cu mult bun simt,a venit in contact cu multe persoane in urgenta chiar de pe doua ture si fiecare cadru medical (medic din urgenta, cardiologie dimineata si cardiologie noapte,radiologie,laborator, asistente, ingrijitoare) s-a purtat normal. Nu stiu care sunt sumele pe care le plateam daca faceam toate aceste investigatii in 12 ore, in sistem privat sau chiar si in regim de internare. Mentionez ca tot ce s-a facut era justificat in conditiile in care afectiunea asociata a bolnavei mele era sub tratament interferon (de unde si suspiciunile de preinfarct…) Multumim ca nu s-au confirmat. Atitudinea a fost corecta, justa si spre dimineata am primit confirmarea ca putem pleca acasa cu tratament recomandat… Pot sa recunosc ca fac parte din sistemul sanitar, cunosc mizeriile din spitalul judetean dar exista aici si oameni care fara sa astepte spaga muncesc. Pur si simplu MUNCESC.
    Protocoalele care trebuie indeplinite si care nu sunt suficient explicate – nu mai este timp, duc la reactii violente din partea pacientilor, personalul este calcat in picioare de bolnavii insuficient informati. Poate aici ar trebui mai multa promovare a actiunilor curente… Cei care lucreaza in urgenta sunt niste martiri. NU AM INTERVENIT-NU AM DAT SPAGA (5 LEI SAU 10 IN LOC DE O FLOARE ATAT) SI IMI PARE RAU CA NU CUNOSC NUMELE EXACT AL MEDICULUI DIN URGENTA CARE MERITA FELICITAT, O ASISTENTA CARE CRED CA SE NUMEA DOINA? CU MULTA RABDARE, NU AM RETINUT NUME SCUZE DAR ERAM ATAT DE SPERIATI SI STRESSATI… POT SA MULTUMESC ACESTOR OAMENI? ACESTIA SUNT OAMENI! SA NU NE BATEM JOC DE SERVICIUL URGENTA. NU CRED CA DACA DOAMNE FERESTE… SE-NTAMPLA CEVA ERA VINA CELOR DE LA URGENTA SAU AMBULANTA… IN LUME EXISTA SUFERINTA SI NU POT FI REZOLVATE TOATE DE AMBULANTA SAU URGENTA. PROMOVATI-VA! DESI SUNTETI TOTUSI IN SISTEM. FACETI EMISIUNI SI PENTRU TAMPITI CACI TAMPITII POT STARNI REVOLTE. VA SALUT CU RESPECT, ANAMARIA ENACHE DINTR-UN ALT SPITAL CONSTANTEAN CARE ARE O PARTE A PERSONALULUI ANTISPAGA.

  • Bakter Alexa pe 26 Mai 2015 at 6:38 pm

    Dragi mei nu mai sunati la urgente pentru a chema salvarea este fara rost mergeti la spital si faceti scandal singura solutie. Astazi bunica mea a facut un infarct am sunat la urgente de unde mi.sa promis o salvare in cel mai scurt timp mentionez in Costinesti, bine inteles ca a venit dupa o ora in care am sunat de minim 10 ori si mi.a fost inchis telefonul in nas de catre cei de pe ambulanta! Domnisoara medic primar IOSEF CARMEN foarte revoltata ca am insistat cu telefoanele imi spune ca bunica mea sufera de fibrilatii in conditile in care o usturau/dureau venele curgea transpiratia era rece o durea spatele si pieptul i.a prescris o reteta i.a facut o injectie despre care nu am avut dreptul sa intreb ce este ca si cu eKgul.au plecat imediat dupa ce au facut acel tratament intravenos fara sa vada efectele dupa 1 ora am sunat din nou pentru ca ii era din ce in ce mai rau a 2a ambulanta a ajuns dupa o alta ora si ne.a spus ca e racita. La insistentele familiei au luat.o la spital unde dr. Chivu Cristian a realizat ce se ibtampla si i.a facut un tratament speram sa isi revina tot respectul pt cardiologie si rusine URGENTE! Din cauza voastra mor oameni! Jeguri faceti scoala la fara frrcvemta si va vreti medici! Rusine sistemului!

    • Dr. Dan Capatina pe 27 Mai 2015 at 10:04 am

      Buna ziua,
      Serviciul judetean de ambulanta nu apartine de Spitalul Judetean Constanta si nici de serviciul de urgenta al acestui spital.

      Dr. Dan Capatina

  • Ilie Sandu Marinel pe 17 Mai 2015 at 8:59 pm

    Buna ziua, am fost in urgenta in data de 8-05-2015 cu probleme(aveam dureri in piept ce persistau) Dupa o asteptare totala de 4 ore m-am ales cu trei vene sparte de catre o asistenta imbracata in “traseista” este vorba de catre bruneta cu fundu mare de la tratamente. Mi-a tinut garoul pana vena s-a facut cat degetul mic de la mana apoi a incercat sa bage acul bineinteles ca de la presiune si lipsa de exerienta vena s-a spart! Asta a fost la mana dreapta. urmatoarea incercare a fost la mana stanga unde a dat gres dinou! si inca o data la mana stanga unde la fel mi-a spart vena.Nu am fost instiintat ce mi se administreaza!!!!!!! ceea ce este foarte foarte grav! Am cerut sa beau apa pentru ca mi se facuse rau de cat m-a chinuit si mi-a dat un recipient de recoltat urina care avea pe el leucoplast si care nu a fost scos din ambalaj! Fata aia clar habar nu avea ce face, ce cauta acolo? Fiica cui este?? Am plecat cu dureri la maini si cu vanatai, am si acum dupa o saptamana probleme! La mana stanga am facut cheaguri pe vena, prin segmentul ala nu mai circula sange si trebuie sa merg sa platesc la o clinica particulara interventia( raspunde traseista in caz ca ajunge un cheag de sange la creier si am probleme mai mari??). Am fost tratat ca un om al strazii ca sa nu mai zic de infectia care este acolo. Va rog luati masuri de igiena, uniforma, comportament in relatiile cu pacientii si de competente profesionale! Mai triati din ele, unele sunt bune doar de femei de serviciu.

    • Dr. Dan Capatina pe 18 Mai 2015 at 10:05 am

      Buna ziua,

      Ne pare rau pentru cele intamplate si ne cerem scuze. Vom declansa o ancheta interna. Ne-ar fi de mare ajutor daca ne puteti spune numele asistentei sa o putem identifica mai usor.

      Dr. Dan Capatina

      • ilie sandu marinel pe 26 Mai 2015 at 10:55 pm

        Numele nu il cunosc. asietentele nu poarta ecusoane iar eu nu am intrebat cum se numeste. Este o fata tanara bruneta(din cate stiu eu se tine un registru, am spus ziua, foarte simplu gasiti numele meu acolo se vede si ora. nu trebuie ancheta de ani de zile, aveti evidenta celor care au fost de tura in ziua respectiva..in cateva minute ati depistat) La fiecare sesizare din asta spuneti ca veti lua masuri..oare cand vom avea spitale adevarate cu medici adevarati unde sa ne tratam nu sa plecam mai bolnavi sau chiar decedati??(sunt atati oameni care au murit din lipsa de experienta a medicilor- si sunt atati oameni carora in spital in constanta/romania li sa spus ca nu au sanse iar in spitale din alte tari s-au refacut!) Oare aia din alte tari sunt mai medici decat in romania? NU! acolo angajeaza pe proba, pe capacitate!!!!!!!!!! NU PE O DIPLOMA CUMPARATA! Multumesc ca ati raspuns macar si sper ca veti lua masuri, eu nu de scuze am nevoie.

      • ilie sandu marinel pe 14 Iunie 2015 at 2:36 am

        Domnu Dan Capatina, dupa aproape o luna, ce spune ancheta? Vena mea nu s-a mai refacut!

  • Tudorache Neculai pe 17 Aprilie 2015 at 3:48 pm

    Buna ziua,

    Domnule Dr. Dan Capatina, as dori sa fac si eu o sesizare si daca este posibil , in urma ajutorului dumneavoastra si o reclamatie. Asadar, in urma unui apel la serviciul 112 in data de 16.04.2015, in jurul orei 19:35, am solicitat serviciul de ambulanta pentru mama mea, in varsta de 82 de ani, care are o fractura de humerus, si a carei stare s-a agravat. Tin sa precizez faptul ca ambulanta a sosit in jurul orei 20:15, iar la spital am ajuns la ora 21..As dori sa imi spuneti va rog(in asta consta ajutorul), numele asistentei de la serviciul UPU Ortopedie, deoarece a tinut mortis sa ne ofere gratuit “lectii de viata”, presarate cu multa umilire, lipsa de respect si din cand in cand tipete acide! Am recurs la acest mod de a cere ajutorul, deoarece in urma demersului de a afla numele celei mai sus mentionate, nimeni nu a vrut sa mi-l spuna, respectiv personalul de la primiri urgente, triere, si cei de la paza. Asadar, cum nici la intrebarea “Cum va numiti?” nu a vrut sa imi raspunda…ma vad nevoit sa apelez la dumneavoastra! Sau, daca tot se pune acest problema, spuneti-mi un alt mod de a afla numele acestei persoane, pentru a putea face ulterior o reclamatie. va multumesc, o zi buna va doresc!

    • Dr. Dan Capatina pe 17 Aprilie 2015 at 5:26 pm

      Buna ziua,
      Faceti o sesizare inregistrata la registratura spitalului in atentia managerului, pentru a putea declansa o ancheta administrativa. Ne cerem scuze pentru neplacerile avute, va asiguram ca vom lua masuri.

      Dr. Dan Capatina

  • Ana pe 17 Aprilie 2015 at 8:26 am

    Buna ziua! As vrea sa stiu daca exista posibilitatea de a sta in spital ca insotitor al unui adult si ce taxa presupune. O zi buna!

    • admin pe 17 Aprilie 2015 at 3:42 pm

      Va puteti interna ca insotitor al unui adult, cu aprobarea medicului sef. Taxa perceputa este de 20 de lei pe zi.

  • elena-maria pe 23 Martie 2015 at 11:56 am

    Buna ziua,
    as dori sa stiu de ce prezentele concursuri de ocuparea a locurilor vacante nu prevad posibilitatea contestatiei dupa sustinerea probelor scrise si orale…sau asa prevede baza legala- in acest caz am rugamintea sa imi precizati baza legala.

    Multumesc anticipat.

    • Dr. Dan Capatina pe 24 Martie 2015 at 11:10 am

      In regulamentul de organizare al concursului se prevede si posibilitatea de a se formula contestatii.
      Dr. Dan Capatina

      • elena-maria pe 24 Martie 2015 at 12:34 pm

        da…se prevede dar numai pt concursul de dosare, sau asa cel putin scrie la avizierul Runos….si nu se specifica si pt examenele scrise si orale, ulterioare concursului de dosare.

        Multumesc anticipat.

  • Cristea Virginia pe 10 Martie 2015 at 6:30 pm

    Sesizare referitoare la Dna Dr Ilinca Mihaela
    Buna ziua,
    va rog sa luati in considerare aceasta sesizare si sa luati masurile care considerati ca se impun.
    Saptamana aceasta mama mea, in varsta de 72 de ani, a fost programata pt un RMN pt care a asteptat 6 luni dar din pacate adeverinta/trimiterea a expirat intre timp, a fost informata ca va avea nevoie de alta de la medicul de familie. In urmatoare zi, dupa ce a asteptat cateva ore la medicul de familie pt adeverinta solicitata i s-a spus ca nu medicul de familie elibereaza aceasta hartie si ca doar cei din spital o pot ajuta. Reintoarsa la spital (din nou ore de asteptat) a aflat cu stupoare ca va reprogramata abia peste 2 luni pt ca asa doreste Dna Dr Ilinca Mihaela desi am inteles ca astfel de situatii sunt des intalnite si oamenii reusesc sa faca acel RMN (pt care au asteptat oricum enorm) in cateva zile bineinteles daca esti “dragut” cu Dna Dr.
    In cazul de fata mama mea nu a stiut acest aspect si nu a fost “draguta” cu Dna Dr prin urmare aceasta i s-a adresat nepoliticos si a programat-o peste alte 2 luni.
    Nu inteleg cum poate cineva, mai ales un cadru medical sa aiba o astfel de atitudine fata de un pacient si mai ales fata de un om in varsta de 72 de ani!
    Datorita acestor evenimente mama mea nu mai doreste sa faca acel RMN pt ca nu vrea sa fie iar umilita. Am incercat sa o conving dar in zadar, se pare ca va face acel RMN cand va fi prea tarziu!

    Virginia Cristea

    • Dr. Dan Capatina pe 11 Martie 2015 at 11:31 am

      Buna ziua,

      Spitalul judetean Constanta, nu face programari pentru RMN. Serviciul RMN functioneaza pentru pacientii internati, nu facem programari in ambulatoriu.

      Dr. Dan Capatina

  • Dana Alexandrescu pe 27 Februarie 2015 at 12:11 am

    Stimate Domnule Director, este ingrozitor ce asistente inumane si lipsite de orice interes pentru pacienti lucreaza in acest spital. Vorbesc de cele pe care le am vazut la Terapie Intensiva la etajul 3 si cele de la etajul 9. Erau dragute si atente cu pacientul doar cand era vizitat de familie, pentru a si primi “stimulentul”, efect care disparea imediat dupa ce se termina vizita; dupa aceea nu mai auzeau nici macar strigatul dupa ajutor. Tatal meu a suferit recent o interventie chirurgicala si a fost un adevarat cosmar toata perioada post operatorie din cauza neglijentei si dezinteresului total al acestor asistente care nu stiu si nu inteleg ce cauta in acest spital. Eu as indrazni sa sper ca veti lua masuri drastice in ceea ce le priveste, mai ales ca din cauza atitudinii lor pot muri cu zile zeci de pacienti. Va multumesc!

    • Dr. Dan Capatina pe 27 Februarie 2015 at 10:30 am

      Buna ziua. Va rugam, daca aveti exemple concrete( functie, nume prenume) sa faceti o sesizare in scris, inregistrata, deoarece numai astfel putem lua masuri disciplinare in sensul celor sesizate de Dumneavoastra.

      Dr. Dan Capatina

  • pacient pe 24 Februarie 2015 at 12:00 pm

    Buna ziua!cum este posibil ca ambii doctori de la sectia Orl pediatrie sa fie in concediu (24.02.2015)si nimeni sa nu le tina locul de-si erau programari facute cu copii care au de facut tratament?chiar nu se gasea un doctor sa suplineasca lipsa sau macar trebuia sa ne anunte cei de la programari că de aceea ni-se cere nr.de tel.,iar asistenta sa o trimiteti acasa ca degeaba sta in cabinet nici macar nu iese sa vada cine asteapta ca fraierii la usa si vand iese are nervi că de ce mai stam nu stim sa citim pe usă.Va rog sa luati masuri macar sa nu mai batem drum la o programare la care nu gasim pe nimeni (am mers 40 km degeaba)Va multumesc!

    • Dr. Dan Capatina pe 24 Februarie 2015 at 5:38 pm

      Buna ziua. Ne pare rau pentru disconfortul creat. Vom lua masuri ca astfel de lucruri sa nu se mai repete.
      Multumim.

      Dr. Dan Capatina

  • Ioana pe 23 Februarie 2015 at 9:55 pm

    Buna seara,

    Am ghinionul ca in decurs de o luna sa ajung pentru a doua oara la spital cu mama mea.In timp ce va scriu stau in sala de asteptare de la urgenta si astept ca mama mea sa fie preluata de cineva in urgenta. va relatez asa:
    e chemata ambulanta acasa pentru ca mama are glicemia 385 si nu ii scade cu absolut nimic (pacienta fiind cu diabet zaharat insulino dependent + alte boli cronice destul de grave).
    23.02.2015 ore 18:15 ambulanta ajunge la primiri urgenta si lasa pacienta
    este ora 20:35 si nimeni nu a venit sa vada aceasta pacienta
    desi tot zic in stanga si in dreapta ca are glicemia mare si nu se simte bine. Inteleg e o femeie de 81 de ani si nu mai prezinta interes pentru nimeni (dar e mama mea si nu puteam sa o las sa moara acasa fara macar sa incerc sa fac ceva).
    la 20:45 a fost preluata de un medic care mi-a spus sa astept in sala de asteptare ca nu am voi (mama abia daca putea vorbi, deci cu siguranta nu ii poate spune nici ce simtome are, nu mai zic de alte informatii gen tratament urmat sau alte afectiuni) nu cred ca e corect sunt doar eu cu ea nu suntem o armata de oameni.
    Intrebarea mea este urmatoarea: de ce trebuie sa se stea atat pana sa te vada un medic?
    Ii inteleg pe medici sunt putini nu fac fata…(urgenta este arhiplina) dar……. Chiar nu se poate face nimic? o suplimentare de posturi pentru medici in urgenta? doi medici la zeci de pacienti nu cred ca e corect.
    Si asa stau si pierd vremea in sala de asteptare in speranta ca voi primi vreo informatie despre mama mea. (m-am gandit sa va scriu, poate e bine poate e rau….dar eu cred ca e bine sa stiti ce se intampla). Nu sunt o persoana recalcitranta sau agresiva sa ma iau la harta cu toata lumea (desi cei de la ZIP merita sunt prea marlani),asa ca dau concurs medicilor si le incredintez viata mamei mele (voi sta cuminte si voi avea rabdare sa vad cand primesc ceva informatii)
    Cu respect o pacienta care inca crede ca se poate si la noi ca la prietenii nostri deo viata turcii.

  • Zegrea Monica pe 16 Februarie 2015 at 2:10 pm

    Buna ziua. Tatal meu a fost internat in luna ianuarie pentru o amputatie. Operatia a decurs perfect,recuperarea la fel de bine astfel incat la 3 zie dupa, pe 17.01 s-a propus externarea. Fiind weekend, s-a amanat pentru luni, 19.01. Numai ca in noaptea de 18.01 tata a facut febra 40 si la insistentele mamei (insotitor) a fost mutat pe Terapie Intensiva. In noaptea de 20.01 a decedat.Cum pot primi informatii medicale despre cele doua zile petrecute in Terapia Intensiva.Cunosc legea, pot anticipa raspunsul dvs, daca imi permiteti, “confidential atat in timpul vietii, cat si dupa decesul acestuia”, insa in cazul in care pacientul pleca viu, insotitorului i s-ar fi inmanat un bilet de iesire din spital care contine detaliat analizele si rezultatele lor, evolutie, diagnostic, medicatie administrata pe zile. In caz de deces insotitotul a primit un “certificat” in care este mentionat un efect, citez “stop cardio-respirator ireversibil”…Care este procedura pentru a obtine detaliile normale, cele furnizate in caz de externare (diagnostic, evolutie, rezultat analize, medicatie etc). Multumesc anticipat.

    • Dr. Dan Capatina pe 23 Februarie 2015 at 6:15 pm

      Puteti sa solicitati scris acest lucru si ca vom formula un raspuns. De obicei directorul medical va poate da explicatii despre afectiune si termenii medicali folositi.

      Dr. Dan Capatina

  • Magda pe 12 Februarie 2015 at 5:02 pm

    Buna ziua.
    Ar trebui sa gasim pe sait programul de consultatii a fiecarui medic, pentru fiecare specialitate din Ambulatoriul de Specialitate.

  • Andree pe 5 Februarie 2015 at 12:47 am

    Buna ziua .
    Va rog frumos,amenajati un spatiu pt vestiarele barbatilor.(As.medicali)

  • Ioana pe 29 Ianuarie 2015 at 11:35 pm

    Buna seara,
    Sesizarea mea tine strict de Sectia de Cardiologie a SCJU Constanta,sectie care arata minunat si care detine un personal minunat (aici ma refer la asistente si asistenta sefa), medici sunt foarte buni si draguti (exceptie face dna dr Miu care intotdeauna este foarte acra si increzuta, iti arunca o privire plina de ura si indiferenta, doamne fereste sa o deranjezi cu intrebari despre pacient)…..DAR PROBLEMA GRVA este cu o anumita infirmiera care are un comportament de ghetou, vorbeste urat cu apartinatorii, injura si culmea este considerata pittbul-ul sectiei de ea nu se trece. Aceasta infirmiera NU POARTA niciodata ecuson nici un apartinator nu ii stie numele si daca intrebi nimeni nu stie nimic. Isi petrece mult timp in salonul de Terapie Intensiva Coronariana, este blonda si destul de plinuta.
    E imposibil si de neadmis un astfel de comportament e o simpla infirmiera care trateaza pe toata lumea cu dispret (soareci daca am fi am primi umpic mai mult respect).
    Tipetele acestei femei nu cred ca ajuta pacientii internati la terapie intensiva, plus ea tot timpul e obobsita, nu schimba pacientii ca i se face rau, asculta muzica sau vorbeste la telefon, sta cococtata pe mesele sau targile de pe holuri si da ordine tipand. Sportul favorit este bruscarea apartinatorilor verbal cat si fizic.
    Imi pare extrem de rau ca nu va pot da si numele dar repet nu poarta niciodata ecuson.
    In speranta unui raspuns, mai adaug doar atat….Felicitari pentru eforturile pe care le depuneti in renovarea acestui mastodont de spital (un drum anevoios dar care usor usor prinde contur). Felicitari

    • Dr. Dan Capatina pe 30 Ianuarie 2015 at 1:09 pm

      Multumim pentru sesizare. Vom identifica persoana si vom lua masuri.

      Dr. Dan Capatina

  • daniela damian pe 27 Ianuarie 2015 at 4:54 pm

    am si eu o intrebare ptr ce se platesc atatia bani la fondul de sanatate daca ne trateaza personalul chiar asa de rau de parca ne-ar face un favor cand cerem relatii despre un pacient cum se simte tinand cont ca sun tocmai din spania stiti ce mia raspuns ca sa vin personal sa ma interesez nu-i frumos tinand cont ca din banii nostrii asi i-au salariile oare daca se intampla cu cineva apropiat de aceasta asistenta sau daca eram personal si ai bagam in buzunar un bacsiscorespunzator tot asa ami raspundea specific ca totii platim sanatatea mai mult sau mai puti si nu avem nevoie decat poate o data in viata de acest lucru

    • Dr. Dan Capatina pe 27 Ianuarie 2015 at 6:09 pm

      Relatiile telefonice despre pacient sunt minime, deoarece nu putem stii cine solicita relatii, starea pacientului fiind confidentiala.

      Dr. Dan Capatina

  • andreea pe 11 Ianuarie 2015 at 8:42 am

    Vreau sa multumesc colectivului din obstetrica-ginecologie II pt ingrijirile acordate.

  • pacient pe 9 Ianuarie 2015 at 12:52 pm

    pe holul ambulatoriului (policlinica de copii), personalul de igiena (femeile de serviciu) stau si barfesc, striga una la alta foarte tare, dirijeaza pacientii (parinti si copii), ii intreaba de bilet de trimitere, striga la cei care intra pe usa “ce cautati?” si apoi raspunde ca nu e toaleta de adulti etc.
    cat am asteptat cu copilul sa intru la programare pret de aproximativ 3 ore am aflat detalii din viata personala a acestor angajati precum si detalii legate de caracterul sau aspectul, disponibilitatea sau acreala cadrelor medicale ce treceau prin fata si erau apoi barfite. avand in vedere ca, personal, m-a deranjat aceasta atmosfera mai degraba de ghetou decat de spital civilizat unde vocea nu se ridica pe holuri cu amplificare, v-am transmis si dvs. Puteti experimental, sub acoperire, sa asistati cand nu aveti spectacole in oras, la o scena de teatru primitiva si deloc educativa.

    • Dr. Dan Capatina pe 9 Ianuarie 2015 at 3:18 pm

      Buna ziua,
      Multumim de sesizare. Vom verifica si lua masuri.

      Dr. Dan Capatina

  • bratosin danut pe 17 Decembrie 2014 at 10:42 am

    vreau sa multumesc DR. TEICU CAMELIA O DOCTORITA TANARA SI DE VIITOR PE CARE O RECOMAND TUTUROR CELOR CARE AU NEVOIE SA FACA O ARTROSCOPIE UN DOCTOR CARE PUNE PE PRIMUL PLAN SANATATEA PACIENTULUI FARA ALTE INTERESE UN CASTIG MARE PENTRU SPITALUL DIN CONSTANTA

  • Roxana pe 27 Noiembrie 2014 at 12:07 pm

    BUNA ZIUA,
    SUNT DE 10 MINUTE IN CONTINUU PENTRU O PROGRAMARE LA DIABET PE NUMARUL 0241503260 SI NU RASPUNDE NIMENI , TREBUIE SA VIN PERSONAL SA FAC O PROGRAMARE SAU CUM?
    ASTA E BATAIE DE JOC , CHIAR NU E NIMENI CARE SA RASPUNDA LA TELEFON?
    LA CE MAI INDEMNATI OAMENII SA SUNE PENTRU PROGRAMARE DACA NU RASPUNDE NIMENI.

    • admin pe 27 Noiembrie 2014 at 5:33 pm

      Va multumim de sesizare. Am luat masuri si am rezolvat situatia.

      Manager,
      Dr. Dan Capatina

  • Mircea Stoian pe 22 Octombrie 2014 at 9:23 am

    Exceptional! Placut surprins!
    Vrea sa multumesc personalului de la Urgente pentru treaba pe care o fac! (Contrar faptului ca majoritatea critica negativ – partial poate din suferinta, rabdare- si aici poate intervine numarul mare de pacienti… sau educatie).

    Am ajuns la Urgente in urma unei crize initial suspectand apendicita (eventual peritonita), analizele/controlul au fost rapid efectuate iar diagnosticul (de altfel comod in alte spitale/clinici ca “apendicita”) s-a schimbat (in mod corect) in litiaza renala si alte afectiuni pe rinichi.
    Multumesc si felicit, din toata inima personalul care mi-a oferit asistenta:
    -Dr. Vizireanu (comunicativa, deschisa si foarte atenta in ciuda volumului mare de urgente)
    -Dr. Bajan (comunicativ, verificare atenta, profesionalism)
    -Personalului asistent, analizele efectuate in timp decent, atitudine binevoitoare si atentia fata de pacienti.

    Le multumesc si doresc intregului staff, putere de munca, sanatate si servici usor!

  • andreea pe 6 Octombrie 2014 at 3:36 pm

    buna ziua.tin sa mentionez ca am incercat sa imi fac o programare si mi sa zis sa apelez la numarul 0241503424 am sunat de 25 de ori si nu mi-a raspuns nimeni!!!!!!!!!!!!!va rog frumos sa se faca ceva in acest sens.sau cel putin sa nu mi se mai zica sa sun la numarul asta.toata ziua am stat sa sun ba la un numar ba la altu pentru o programare.e posibil asa ceva??????

  • ion marilena pe 1 Octombrie 2014 at 1:00 pm

    As dori sa stiu cind se mai fac concursuri ptr ocuparea postului de asistenta medicala?Va multumesc.